środa, 29 września 2010

Whistle cord czyli sznurek do gwizdka…

SONY DSC Niedawno otrzymałem w prezencie gwizdek. A, że ów gwizdek jest nieocenionym narzędziem ułatwiającym mi pracę :-) doszedłem do wniosku, że należy w szczególny sposób ozdobić go ładnym sznureczkiem. Choć sznurek, który otrzymałem razem z gwizdkiem w pakiecie, był nieciekawy, marnej jakości i ogólnie mało względny, to jakość gwizdka jest bardzo wysoka. Uznałem zatem, że należy podkreślić jego walory dźwiękowe dodając do niego odpowiedni krawacik. Przy wyborze koloru, kierowałem się głownie faktem, iż celem podkreślenie wagi gwizdka i jego majestatu, powinien się wyróżniać na tle ubrania. Jako, że nie lubię zakładać na siebie niczego koloru żółtego, uznałem, że ten kolor będzie znakomity. Dodatkowe czarne wstawki wewnątrz plecionki oraz czarne elementy guzów tureckich, stępią delikatnie żarłoczny kolorek kanarkowy…:-)

SONY DSC SONY DSC